فروشگاه اینترنتی

دکوراسیون و اهمیت کفپوش پی وی سی

دکوراسیون و اهمیت کفپوش

تاریخ:     نویسنده: علی افشاری    تعداد بازدید: 6475

آشنا شدن با کفپوش pvc "کلیک کنید"

 

دکوراسیون و اهمیت کفپوش

امروزه اهمیت طراحی و دکوراسیون داخلی تا حدی مورد توجه قرار گرفته که بعنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاه آموزش داده میشود.تاثیر معماری داخلی و فضایی که ایجاد آرامش و صمیمت میکند

بخوبی قابل درک و مقایسه با دیگر فضا ها میباشد. انتخاب یک کفپوش مناسب ضمن بدنبال داشتن اینگونه فضایی در چیدمان و درکوراسیون منزل بسیار موثر بوده چراکه رنگ دیوار و انتخاب مبلمان و فرش بر اساس طرح و رنگ کفپوش میباشد.و بیشتر افراد دکوراسیون اتاق را بر مبنای پوشش کف انجام میدهند.

 

 

 

                 

 

توجه داشته باشید که در ابتدا چه پوششی مناسب کف ساختمان شماست.اگر شما در نقاط سردسیر زندگی میکنید به سراغ سنگ و سرامیک بخاطر سرد بودنشان اصلاّ نروید. هزینه گرم نگه داشتن چنین فضایی قطعا بالا خواهد بود راه رفتن روی  یک کف سرد برای هیچکس در زمستان خوشایند نیست. یا اگر منطقه شما رطوبت بالاست کفپوش های چوبی گزینه خوبی برای شما نخواهند بود. باد کردن و یکدست نبودن کف شما را وادار به تعویض کفپوش خواهد کرد.

 

 

برای ایجاد یک فضای گرم و راحت با حس صمیمیت کفپوش های چوبی یا طرح چوب گزینه هایی خوبی هستند.چوب در نگاه اول بشما احساس گرمی و آرامش میدهد بجای  حس سختی و سردی که سنگ بشما میدهد. سنگ مرمر در فضای یک قصر به آن شکوه و عظمت و صلابت میدهد ولی در خانه ما به آرامش و صمیمت نیاز بیشتر نیاز داریم.

 

 

پس از انتخاب جنس کفپوش نوبت به طرح و رنگ آن میرسد که با توجه به سلیقه خودتان و بزرگ بودن یا کوچک بودن فضای مورد نظر،کاربری آن و میزان نورو...مناسبترین رنگ را انتخاب کنید.میتوانید فضای پذیرایی خود را از یک رنگ و اتاق خواب یا آشپزخانه را از رنگ های دیگر استفاده کنید.

 

اگر فضای پذیرایی شما بزرگ و پر نور باشد انتخاب یک کفپوش با رنگ تیره فضای خانه شما را مدرن ، شیک و صمیمی میکند و اگر فضای خانه شما کوچک باشد استفاده از کفپوش های رنگ روشن خانه را بزرگتر و دلباز نشان میدهد.کفپوش های پی وی سی با تنوع رنگ، مناسب هر فضا و خانه یا اداره یا سالن و...بوده و دست شما را در انتخاب آنچه دوست دارید باز میگذارد.

لیست تعدادی از مشتریان محترم کفپوش پی وی سی


مطالب مرتبط با کفپوش pvc  لطفا بر روی مطالب زیر کلیک کنید


کلمات کلیدی

آلبوم کفپوش pvc  ,  انتخاب کفپوش مناسب  ,  کفپوش طرح پارکت  , کفپوش طرح لمینت  ,  کفپوش مسکونی  ,  آموزش نصب کفپوش  ,  کاربرد کفپوش در دکوراسیون  ,  کفپوش های ساختمانی  ,  معایب پارکت  ,  معایب لمینت  ,   قیمت کفپوش  ,  انواع کفپوش  ,  عکس کفپوش pvc