فروشگاه اینترنتی

کفپوش pvc طرح پارکت و لمینت

کفپوش پی وی سی طرح پارکت و لمینت

تاریخ:     نویسنده: علی افشاری    تعداد بازدید: 7058

آشنا شدن با کفپوش pvc "کلیک کنید"

 کفپوش pvc طرح پارکت : پلي وینيل كلرايد ( Polyvinyl Chloride ) محصولی شیمیایی است  که به تدریج جای برخی مواد و مصالح را میگیرد  بیش از نیمی از پی وی  سی تولید شده در ساختمان مصرف میشود ویژگی کم نظیر این پلیمر منجر به تولید محصولی مثل کفپوش که نرم و انعطاف پذیر بوده تا نوع سخت آن U-PVC که در ساخت در و پنجره استفاده میشود.

 

کفپوش های پی وی سی :  لایه ای از جنس pvc که در سطح زیر و روی آن بوسیله فیلم که در واقع رنگ و طرح کفپوش است پوشیده شده و لایه رویی آن براق و بی رنگ بوده و دارای برجستگی های بسیار ریزی در لایه نهایی است .  

نسل جدید کفپوش ها که امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته،از لحاظ رنگ و طرح شبیه پارکت و لمینت هستند قیمت  مناسب تری دارند براحتی نصب و تعویض میشوند از مقاومت خوبی برخوردارند و عاری از بسیاری از مشکلاتی که سایر  کفپوش ها دارند هست. دربرابر آب مقاوم هستند و براحتی در آشپزخانه هم مورد استفاده قرار میگیرند نیازی به واکس و  ساب ندارند در زمستان گرم و عایق حرارتی بوده و تابستان کاملا خنک هستند عدم رشد کپک و قارچ و حتی نمونه هایی از  آن آنتی باکتریال هم هستند این ویژگی های منحصر بفرد کفپوش های pvc را به یک محصول مطلوب و محبوب تبدیل کرده است. امروزه سبک سازی سازه مورد توجه قرار گرفته و بیشتر سازندگان  بدنبال استفاده از متریال هایی هستند که وزن ساختمان را کاهش دهد در این خصوص کفپوش پی وی سی گزینه مناسبی میتواند باشد.

 

پارکت چیست ؟

کفپوش pvc

پارکت یا کفپوش های چوبی که از جنس چوب درختانی مثل کاج و صنوبر یا افرا و بلوط ساخته میشود که نوع چوب آن تعیین کننده قیمت آن است پارکت ها از انواع قدیمی کفپوش بوده که همیشه زیبایی را از طبیعت به خانه شما می آورد البته اگر از دوستداران محیط زیست و طبیعت هستید به این نوع کفپوش فکر نکنید.

معایب پارکت : پارکت ها را به کف اتاق میچسبانند وبعد از نصب روی آن را ساب و سپس لاک میزنند تا صاف و صیقلی شود.بعد از چند سال مجدا نیاز به ساب و لاک دارند.رطوبت دشمن این کفپوش بوده و باعث باد کردن آن میشود در بعضی جاها ممکن است صدای جیرجیر بدهد که آزار دهنده است موریانه و خطر آتش سوزی از دیگر مشکلات پارکت هاست.

لیست تعدادی از مشتریان محترم کفپوش پی وی سی


مطالب مرتبط با کفپوش pvc  لطفا بر روی مطالب زیر کلیک کنید


کلمات کلیدی

آلبوم کفپوش pvc  ,  انتخاب کفپوش مناسب  ,  کفپوش طرح پارکت  , کفپوش طرح لمینت  ,  کفپوش مسکونی  ,  آموزش نصب کفپوش  ,  کاربرد کفپوش در دکوراسیون  ,  کفپوش های ساختمانی  ,  معایب پارکت  ,  معایب لمینت  ,   قیمت کفپوش  ,  انواع کفپوش  ,  عکس کفپوش pvc