فروشگاه اینترنتی

نحوه تمیز کردن کفپوش pvc

تمیز کردن کفپوش

تاریخ:     نویسنده: مهندسی پلیمر    تعداد بازدید: 19803

شامپو و شوینده کفپوش کلیک کنید

واکس و براق کننده کفپوش کلیک کنید

كفپوش‌های وینیلی : در سال‌های اخیر كفپوش‌های جدیدی با نام كفپوش‌های وینیلی یا p.v.c وارد بازار شده كه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. امروزه وینیل‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و بافت‌های مختلفی وجود دارند. به‌طور مثال بعضی از وینیل‌ها دارای طرحی شبیه چوب یا سرامیك هستند و می‌توان به جای دو گزینه قبلی از وینیل‌ها استفاده كرد. به هر حال كفپوش‌های وینیلی نه تنها متنوعند، بلكه بادوام هم هستند و به سادگی تعویض می‌شوند. به‌علاوه در اتاق‌هایی كه مرطوب یا نمناكند، انتخاب وینیل‌ها بهترین گزینه به شمار می‌رود. وینیل‌ها در برابر آب مقاومند و حتی برای كف آشپزخانه هم قابل استفاده هستند.

تمیز كردن کفپوش پی وی سی یا وینیل : وینیل‌ها برخلاف كفپوش‌های چوبی نیازی به واكس زدن ندارند و به‌راحتی تمیز می شوند. اما چند توصیه‌ در این مورد وجود دارد :

* لكه‌های ایجاد شده را می توان با مخلوطی از آب و كف مایع ظرفشویی از بین برد.

* اگر هنگام شستشو از مایعاتی استفاده می شود كه برای همه سطوح قابل استفاده‌‌اند، ابتدا مقداری از آن را باید در گوشه‌ای از فضا امتحان كرد و بعد در صورتی كه به وینیل‌ها آسیبی نرسید، آن را به كار برد.

* هرگز نباید برای شستشو، كفپوش‌ها را در آب غوطه‌ور کرد، چون آب از درزها نفوذ كرده و چسب وینیل‌ها را از بین می برد.

لیست تعدادی از مشتریان محترم کفپوش پی وی سی


مطالب مرتبط با کفپوش pvc  لطفا بر روی مطالب زیر کلیک کنید


کلمات کلیدی

آلبوم کفپوش pvc  ,  انتخاب کفپوش مناسب  ,  کفپوش طرح پارکت  , کفپوش طرح لمینت  ,  کفپوش مسکونی  ,  آموزش نصب کفپوش  ,  کاربرد کفپوش در دکوراسیون  ,  کفپوش های ساختمانی  ,  معایب پارکت  ,  معایب لمینت  ,   قیمت کفپوش  ,  انواع کفپوش  ,  عکس کفپوش pvc