فروشگاه اینترنتی

تاریخچه و ابداع کاغذ دیواری

تاریخچه و ابداع کاغذ دیواری

تاریخ:     نویسنده: علی افشاری    تعداد بازدید: 5830

آشنا شدن با کاغذ دیواری "کلیک کنید"

تاریخچه وابداع کاغذ دیواری :
به جهت اختراع کاغذ دیواری توسط چینی ها و استفاده از آن بمنظور پوشش دیوار منازل در حدود 200 سال قبل از میلاد توسط آنها ٬ پیدایش کاغذ دیواری را به این کشور نسبت می دهند.
با ورود روش های تهیه کاغذ دیواری در کشورهای اروپایی و گسترش آن در سایر کشورها و همچنین افزایش تقاضای کاغذ دیواری در کنار ظهور تکنیک های جدید تولید کاغذ دیواری ٬ به سرعت بسیاری از شرکتها در این عرصه وارد شدند که شاهد محصولات بسیار متنوع آنها بصورت ساده و نقش برجسته و قابل شستشو در بازار می باشیم ( از کشورهای پیشرو در صنعت چاپ و تولید کاغذ دیواری می توان به انگلستان اشاره نمود.) علاوه بر این به جهت نمای بسیار زیبا و امکان ایجاد هارمونی بین کاغذ دیواری و محیط ٬ امروزه بکار گیری این محصولات توسط طراحان دکوراسیون داخلی به امری عادی و معمول تبدیل شده است. بطوری که کمتر طرحی را میتوان یافت که در آن از کاغذ های دیواری استفاده نشده باشد.


مطالب مرتبط با کاغذ دیواری لطفا بر روی مطالب زیر کلیک کنید


کلمات کلیدی

انتخاب کفپوش مناسب  ,  راهنمای نصب کاغذ دیواری  ,  خواص کاغذ دیواری  ,  تاریخچه کاغذ دیواری  ,  مدل کاغذ دیواری  ,  انتخاب کاغذ دیواری مناسب  ,  نحوه جدا سازی کاغذ دیواری 9 نکته مهم در انتخاب کاغذ دیواری عکس کاغذ دیواری  ,  آلبوم کاغذ دیواری  ,  قیمت کاغذ دیواری  ,